Sunday, October 10, 2010

saya lah nurul huda =D

ahah! da lama aku buat blog niy. nak dekat sthn jugak laa x buka. now let me introduce myself =D mak n bapak aku kasi nama kat aku nurul huda. actly mak aku nk letak nama laen . nth mcm mana tertulis nurul huda kat surat beranak aku. my full name is NURUL HUDA BT. HJ MOHD RAZIF. ank kepada mohd razif and norlely . i love them so strong. hee~ aku ditakdirkan menonton dunia pada tangal 8 march 1993. bersamaan berapa ramadhan ntahh. pada pukul petang. xtau pkul bpe. tp mak aku ckp time uhh org nk buka posaa, aku lak sebok nk kuaq tgok duniaa. hee~ kecik2 dulu aku kuat nangis ala-ala 'ahmad albab' gitu hekhek. tp x la seteruk dia. smpai nama pun pintu. mak n bapak aku juz tukaa panggilan aku kat umaa jaa. huda ditukar kpd 'HIDAYAH' . sedap enn nama tuhh. makudnye same je 'PETUNJUK'. so, family , sanak saudra , and kenalan rapat aku pangei dayah laa. tp adk2 aku panggil kak yang. hee. kat skolaa je cikgu and kawan-kawan pangil huda. ada jugak pangei nurul. ape2 je laa. waa xkesah. janji huda ttp dayah. heee~ daaa!

No comments:

Post a Comment